آخرین وضعیت در عسلویه پس از حمله دشمن
محمدرضا جولایی، مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: بهعلت حمله دشمن خبیث به تأسیسات گازی ما در جنوب کشور بخشی از واحدهای پالایشی دچار آسیب شدند. 
به گزارش راهبرد معاصر، جولایی افزود: خوشبختانه همه همکاران در سلامت کامل هستند و تلفات انسانی نداشتیم.
وی ادامه داد:همکاران شرکت ملی گاز ایران با حضور کامل در منطقه در حال عادیسازی شرایط هستند.
او گفت: شبکه گاز کشور پایدار است و در هیچکدام از نقاط کشور دچار محدودیت ارسال گاز نیستیم.